dimecres, 15 de gener del 2014

Blancaneus // Snow white

Aquí penjo la primera il·lustració acabada, en aquest cas es tracta de la doble pagina, el que vaig fer és treballar l'esbòs sobre paper i desprès el vaig entintar, un cop fet això el vaig escanejar i el vaig obrir amb el photoshop, el vaig duplicar "cmd+j" i vaig eliminar el blau que quedava amb el "mezclador de canales", del resultat vaig fer una còpia "cmd+j" de les capes seleccionades per poder treballar sense cap mena de problema, seguidament vaig agafar la "la varita magica" i vaig seleccionar totes les areas blanques del dibuix així desprès només vaig haver d'invertir la selecció "cmd+ shift+i" i així ja vaig aconseguir tenir totes les línies del dibuix seleccionades, seguidament vaig amagar la selecció "cmd+h" i vaig poder començar a pintar amb el pinzell, vaig pintar primer els personatges sense cap mena de volum ni res simplement un color base per cada personatge, i desprès vaig començar a donar-li detall i acabar el mirall, desprès del mirall vaig treballar les dues madrastres, i al final vaig dedicar-me a treballar la paret.

//
Aquí cuelgo la primera ilustración terminada, en este caso se trata de la doble página, lo que hice es trabajar el boceto sobre papel y después lo entinté, una vez hecho esto lo escané y lo abrí con el photoshop, lo dupliqué "cmd + j" y eliminé el azul que quedaba con el "mezclador de canales", del resultado hice una copia "cmd + j" de las capas seleccionadas para poder trabajar sin ningún tipo de problema, seguidamente cogí la "la varita mágica" y seleccioné todas las areas blancas del dibujo así después sólo tuve que invertir la selección "cmd + shift + i" y así ya conseguí tener todas las líneas del dibujo seleccionadas , seguidamente escondí la selección "cmd + h" y pude empezar a pintar con el pincel, pinté primero los personajes sin ningún tipo de volumen ni nada simplemente un color base para cada personaje, y después empecé a darle detalle y terminar el espejo , después del espejo trabajé las dos madrastras, y al final me dediqué a trabajar la pared .

//
I show you the first finished illustration , in this case it comes in the doublepage , which I did is to work the sketch on paper and then inked, once done, I scan and opened it with photoshop , duplicate "cmd + j" and remove the blue was left with the"channel Mixer", make ​​a copy "cmd + j" of the selected layers to work without any problem, then I picked up the " magic wand " and selected all white areas of the drawing and then just had to invert the selection "cmd + shift + i" and so I got to have all the lines of the selected drawing, then hid the selection "cmd + h" and I started to paint with a brush , I painted first characters without any volume or anything just a baseline for each character color, and then I started to give detail and finish the mirror, after I work the two stepmothers, and finally I spent working the wall.



2 comentaris: